Blondinerna hänger löst!

Igår gick jag och Sofia ut med en snowrace och halv dog! Vi åkte över allt, allt som gick nedför! På vägen upp till huset men sedan kom sandbilen och sandade, fan! Men idag gick vi längre till mördarbacken och fy fan vad skoj det var när Johanna ramlar, hahaha! Önskar jag hade haft kamera! Hon kom typ springande nedför backen och bara faller handlöst framåt, hahaha! Många halkar och ramlar bakåt men framåt. Hahaha! Efter att ha tröttnat på snön gick vi hem och tittade på idol. Vi gick alltså ut vid halv tio för att åka snowracer, galna! Och jag la märke till att de var tre brunetter som satt säkert medan de enda två blondinerna hängde lös! Och jag ber till Gud att vi får en blondinlös final, och ingen ont mot blondiner men Johan Palm! Jag hoppas verkligen på Kevin och ja...?! Robin har gjort framsteg, ordentligt! Så jag vet inte riktigt vem jag vill ha i final! Vore tråkigt med två killar!! Ska äta nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0