Är i skolan!

Aboooooooooooooooooo! Nu sitter jag i skolan på projektarbete, har pratat med Therese och Anna nyss, känns bra! Kan börja med arbetet nu, träna som fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikväll ska jag plugga svenskan och projektarbete, börja förbereda. Plugga liter naturkunskap också. Men wohoo, Jennie tog bort ett prov på fredag, tack snälla Jennie. Ett prov mindre på mitt samvete! Fick hemtentan idag, känns lite sådär. Ska ta helgen till det! Ridning imorgon, jippi! En lektion kvar, naturkunskap, sen hemåt! Imorgon har vi teori på idrotten sedan nationellt prov som jag ska plugga till ikväll! Har pool på onsdag, skojsigt.... NOT! Vill inte stå där i bikini inför alla....! Hade mössprovning idag och tog en mössa för 700. Dinice tyckte vi skulle ha hot pants på flaket men det skulle jag aldrig i hela mitt liv ha! Lalalala! Jag vill heeeeeeeeeeeem! Vi börjar om tio minuter, om sjuttio minuter får jag åka heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!! Hoppas jag verkligen!!!!                


Norrland snart!!!! Fyra veckor tills dess och det är ju ganska snart, jippi! Saknar Torpis ju, hohohoho! Är väl typ ensam om det i den här klassen :P Men om fyra veckor går bussen till Torpshammar, jippiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Och då har jag en riktig till anledning att gå ut varje dag, inför mitt projektarbete! Anna hälsar till alla glada där ute! Yeah! Försökte sätta in en bild men de sket sig nu ska jag vandra! Adjööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0