Vilken match!

Hade tänkt somna tidigt igår till den bästa sommaren men så slog jag på tv:n och det var match, Holland Frankrike! Frankrikes målvakt var ju bara för snygg, ihihi! Holland var grymma och dem kanske vi måste möta i kvarten om vi kommer två i vår grupp...! Holland var så himla söta, när de vunnit matchen med 4-1 så sprang de fram till sin barn och sprang runt med dem på planen, så himla gulligt...! Och 3-1 målet, vilken paff. Sekunderna efter att Frankrike gjort 2-1 utöker Holland till 3-1, det var lite roligt att se, det var typ avspark och mål! De ser ljust ut för Holland men nu finns det viktigare saker än Holland här i livet, det är ju faktiskt match för Sverige ikväll! Wohoooo! In med Källström nu så tar vi dem!! Wohoooooooooooooooooooooooooooooooooo! Men jag smäller till med en vågat resultat 3-0 till Sverige, yes! Där satt den! hihi! Nu ska jag gå och göra mig blågul! Woohoho!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0