Usch!!

Vaknade av att telefonen ringde, hemtelefonen, men jag orkade inte springa upp och svara, somnade om istället! Några minuter senare ringer det igen och jag hinner inte fram till telefonen. Ser att det är info 10 nummer och tar med telefonen till rummet och undrar vem som ringer vid sex en vardag. Och så ringer det lite senare och då svara jag "Du har fått sms på din hemtelefon"! Hm.. då var klockan åtta och jag satte på en film och somnade om nu är klockan tolv och jag var frukost sugen men vi har bara rostbröd, usch! Så sitter och äter digestive kex nu så ska jag göra tjockiskorv snart, hihi! Över till Johanna ikväll, jippi!

Tog in fågeln i mitt rum i natt, hihi! Tror han kände sig ensam så han fick sova med mig i natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0