Tomorrow

Imorgon ska Jennifer äntligen träffa Anna! Jippi!

Nu på kvällen har jag ungefär stått i köket hela tiden. Började med att laga middag, när jag gick upp imorse låg det en lapp på bordet om lite grejer som jag skulle göra och sedan skulle jag ringa om jag kom på vilken middag vi skulle äta. Och det kom jag på och skickade iväg ett sms att jag fixade det. Så vid fem började jag laga mat och mor blev skitglad! Sedan gick jag in på rummet och tittade på Rädda Willy, haha helt kär i dem filmerna, och blev så sjukt sugen på kladdkaka! Hahaha! Så jag gick och gjorde kladkaka! Ska bara vänta på att den blir färdig så jag får mumsa i mig den! Ska sova tidigt i kväll, eller försöka, för imorgon ska jag upp tidigt och träffa Anna, wohoooooooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0