Taggad ändå ut i tånaglarna!


Tjohoooooo! Nu är det inte länge kvar, eller jo igentligen så är det ju ett ganska bra tag tills dess! men jag ska träffa Hannah lite tidgare och försöka leta redan på min Zlatan tröja, har velat ha en i sju år nu! Åker in i Sverigelinnet fall jag inte skulle hitta något, hehe! Nu är i alla fall naglarna målade i Svenska färgerna, det är flaga på fingrarna men orkarde inte lägga ner den tiden på tånaglana. haha! Vet inte ens om de kommer synas med tanke på skorna! hohohoh! Är i alla fall sjukt taggad för morgon dagen och min lilla älskling kanske kommer också, wohooo! Det ska bli kuuuuuuul! Heja Sverige, jag älskar verkligen Sverige!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0