Snälla, rara, söta Anna!

Wihoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
På lördag ska jag äntligen få träffa en av mina bästa vänner igen, Anna! Det var typ tjugo dagar sedan, det är ju inte särskilt länge om man tänker efter men det är ju helt sjukt vad jag saknar den bruden! Och föra sommaren träffades vi aldrig? Hur klarade jag mig? Så snälla sol, lys och stek oss! Åh nej! jag kan inte åka till stranden med Anna, hon har varit i Cypern en vecka och är skitbrun och här har ju inte solen varit något att jubla över, hahaha! Äh... skitsamma! Ytliga människor tillhör inte min värld, längre! Så ska vi ser en film som Anna sett skit många gånger och som är så dålig, hahaha! Sötaste ungen jag känner!

Anna, Malin och jag var inne i videobutiken och skulle välja film. Anna valde två filmer som hon sa var skitbra! Och Malin tog en film på måfå, yes! En skräckfilmskväll. Vi började med Annas filmer, den första var väl rätt bra, den andra SÖG! Det är nog den tråkigaste och sämsta skräckfilm jag sett i hela mitt liv! Så var det Malins val Incubus, Anna sa att hon sett den förut och att den var dålig och Anna somnar ifrån filmen som hon redan sett! I filmens slut vaknar Anna och frågar vem det är som är på tv-skärmen just då, jo huvudrollen! hihi! Anna är söööööööt!

På lördag får vi äntligen ses igen och vi har planerat att vi ska på allsången med Stefan, wihooo! Tisdagens allsång var ju inget att hurra över och det är inte så roligt som man tror. Alla dryga allsånger och alla tråkiga artister nej det var ingen hit men det är lite roligare om man är där men drygt om man är där hela dagen och hör dessa tråkiga framträdande om och om och om och om och om igen! Får väl se om det blir av....!

FOTBOLL! Spanien pressar verkligen Ryssland nu! Yes, fortsätt så nu bara.! Jag vill inte ha straffdrama och absolut inte förlängning, så himla drygt! Den där halvtimmen man tänkte göra massa annat, haha! Yes, yes, yes!

Vad händer imorgon då? Hm... vad händer imorgon?! Ja, vad händer igentligen imorgon. Det är hemligt!

Jag har tänkt väldigt mycket denna här veckan. Och på en så himla underbar sak. Jag var helt inne på att välja gymnasium med djurinriktning, jag förstår inte det nu i efterhand ville väl gå i brosans fotspår, min största idol! Ja, min bror är störtskön! Men under en innebandy match stukade jag foten ordentligt och tränarna ville att jag skulle åka in och kolla att det bara var en stukning. På sjukhuset kom det in två ambulanssjukvårdarae med en man och de var så gullig mot honom. Och där och då sa jag till mamma att jag vill jobba inom ambulansen, inte ett dugg seriös! Och innför gymnasivalet några veckor senare frågade hon om jag kollat upp omvårdnadsprogram och varför i hela friden skulle jag göra det för? Men så kollade jag upp det och hittade ett ganska intressant program som hamnade som första val och där kom jag in med min kassa betyg. Och där träffar jag världens underbaraste person som är den underbaraste vännen man kan finna! Så sjukt underbar! Våran humör är på högst topp och vi har sjukt kul tillsammans! Kan prata med denna brud om allt, verkligen allt!! Jag älskar denna brud så härligt mycket! Så glad att jag valde detta gymnasium, annars hade jag inte träffat den bästa vännen man kan få och några andra underbara vänner! Så tacksam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0