Skrattretande


När man väl vill köpa sig sin egna lilla valp så får man inget stöd hemifrån! Men skulle jag komma hemma och berätta att jag var på smällen då skulle jag få stöd, även om mamma inte skulle tycka det var lämpligt men hon skulle stöta mig. Mamma tycker inte det är lämpligt med en hundvalp och inte ett barn heller just nu men skulle jag komma hem med en valp skulle hon nog bli galen men kommer jag hem med ett barn, då blir hon nog ändå glad! Orättvisst! Jag vill inte ens ha någon unge. Förut skulle jag ha minst tre barn och hade namn och allting på dem men nu vill jag inte ha en enda.

När jag ser folk som har hundar blir jag jätte avundsjuk och bara längtar tills den dagen jag för min första egna hund! Även fast de kan va lite jobbiga ibland men de är ändå så underbar! Men en liten äcklig unge, som först man måste gå och bära på i nio månder, skit jobbigt och inte nog med det! Vi ska behöva ha mens typ varje månad i typ trettio-fyrtio år, hur kul är det på en skall? Och sen gör det skitont när ungen födds, vad jag har hört! Och sen är den helt slämig och äcklig när den kommer ut och sen skriker den och har sig! Och det blir inte bättre med åren heller, sen blir den en odräglg tonåring! Nej usch, några ungar ska jag inte ha.....!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy vad hemsk du är! Barn är väll ändå det mest fantastiska som finns, utan barn blir det ingen framtid! Tänk om alla skulle tänka så!

2008-06-30 @ 12:07:50
URL: http://annaademyr.blogg.se/
Postat av: Evelina

Alla måste väl få ha sina egna åsikter och själva bestämma om de vill ha barn eller inte? Det finns nog tillräckligt med människor på denna jord ändå som vill ha barn...ingen risk att vi blir utrotade pga något sånt direkt...



Jättesöt bild!!^^

Ha en kanonbra fortsättning på dagen!

2008-06-30 @ 15:57:53
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0