Semifinal nummer 2

Inget går min väg så Ryssland kommer säkert att vinna idag! Jag hejade på Turkiet men Tyskland vann, ja! Som alltid!! Jag skrev att jag hejade på Spanien sist men det var bara för att de skulle loosa, så vann dem! Nån kände av sig att jag verkligen hejade på Italien och inte Spanien. Men nu är jag ärlig, jag vill att Ryssland åker ut IKVÄLL! Och sedan spelar det ingen roll vem som vinner av Tyskland och Spanien, så länge inte Ryssland vinner så är jag lycklig! För dem har redan vunnit allt det här året som Sverige borde vunnit, hockey VM, Eurovision och de får bara inte vinna fotbolls Em också! Nu ska jag springa till tv:n och hoppas att det inte blir tillfälligt avbrott denna gång! Jag har laddat upp med chokladpudding, mohihihi! Imorgon är det sovmorgon som gäller, eller? Jag finner ingen ro i att sova, det är tråkigt, enbart tråkigt! Det är skittråkigt att sova!!

ELMANDER ÄR KUNG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0