Såå trött, så trött men kan inte somna

Det har hållt på nu ett tag, skit jobbigt! Jag är skittrött men jag kan bara inte somna, ligger vaken typ halva nätterna och försöker sova! Och inte har vi några sömntabletter heller men jag kan ändå inte svälja och samtidigt vill jag inte bli beroende av sömntabletter. Och jag tycker inte att jag vänt på dygnet ens, jag går upp halv tio varje dag men somnar inte förns tre på nätterna, får väl börja gå upp ännu tidigare så att man är skittrött på kvällen! Eller så får jag helt enkelit skita i sömnen, sömn är för amatörer, hihi! Idag har jag varit på hopptävling och fått ta en himla massa kort på Sandra och Charam, och den hästen bet mig! Det gjorde inte ont precis, för han tog tag i hela armen och då kändes det knappt. Värre om de bitter lite smått bara! Hälsade på min halta älskling i hagen och de andra busfröna! Nu sitter jag och väntar på middag, åt senaste vid tio så är skit hungrig nu.. Ska iväg till kyrkan snart men ska till stan en runda först tror jag, får se hur jag gör. kommer förmodligen bestämma mig på tåget.......! Funderar på att åka in till stan först, göra det jag ska och sedan gå till Skanstull. En liten trevlig promenix men då lär jag missa hela mötet, inte särskilt bra kanske! Kanske blir en promenix hemmåt istället. Men får helt enkelt se där och då hur jag gör, brukar bli så med mig att om jag bestämmer mig här hemma gör jag ändå en annan sak när jag väl är där, så vi får se vi får se.!!

Just ja, idag fyller Anna år!! Nu är hon myndig, ihihihihi! Så när Sverige vinner finalen i EM ska vi ut och partaja, wohooo! Och jag ringde mitt hjärta idag och pratade lite, wohooo! Imorgon åker hon från Sverige, ihihinoooo! Hon kommer alltså missa Sverige-Ryssland men det kanske finns något trevligt ställe i Cypern som visar fotbolls EM........!  Nu ska jag gå iväg och laga min Ibrahimovic tröja som gick sönder igår, noohooooo!! Sedan åker jag inte till staden, lagligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0