Ren lycka


Åh, jag är så lycklig....!!
Ska alldeles strax börja plugga, har precis varit ute och gått och rensat tankarna! Har så många härliga saker på g i mitt liv, woooho! Det som känns lite tråkigt är att min kärlek är halt men om han fortfarande är det vet jag inte riktigt. Känns väl onödigt att sätta igång honom nu när det går till sommarlov för honom och han ska ut på gröna ängar och tjocka upp sig lite. Igår åkte min Anna till Cypern, ringde henne i söndags och grattade henne och att man kan bli så glad av att bara höra hennes röst! Wohooo! Jag är så lycklig lottat som har Anna och mina andra underbara vänner i mitt liv. Så tacksam!!
Nej, nu måste jag faktiskt börja plugga, stenhårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0