Rädda Willy

Hade jätte ont i hjärtat igår och som vanligt vill jag somna till en film men filmen var för bra så jag tittade klart på hela. Rädda Willy två, oj vad jag grät! Gråter alltid till sorliga filmer, spelar ingen roll om det är tecknat jag gråter i alla fall. Och idag sov jag ut, ja det är förns nu jag har gått upp ur sängen, hihi! Ska fortsätta plugga lite körkort och sen ska jag ta en lång promenad. Mina ben pallar inte trycket att springa och vet inte om hjärtat gör det jus nu heller så man får väl ta sig en rask promenad, wohooo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var jättelänge sen jag såg den filmen, eller tror jag bara sätt 1:an.



Ha en bra dag :)

2008-06-24 @ 13:30:00
URL: http://emmapetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0