Inte som jag vill

Nej, ingenting i fotbolls EM verkar gå som jag vill! 3-2 till Tyskland men vilken kämparanda Portugal visade, grymt ju! Och det var typ en svensk domare som blåste dem på segern efter som det borde varit frispark vid 3-1 målet!! Om man kollar på Sverige två senase matcher så har dem inte rätt att vara i EM-slutspel, de gick nästan! Helt otroligt att de lyckades spela 2-1 mot Spanien!! Jag är så sugen på att börja spela fotboll igen, mah!

Jag tycker det är fult att McDonken sponsrar fotbolls EM, är det inte bättre att få dessa sportnördar att äta nyttigt?! Och fulast av allt, tror det var Tysklands tränare som började röka i slut minutrerna, det är också lite sorligt! Det är inte ens gott att röka, jag fattar inte hur man kan bli beroende av det från första början?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0