Imorgon

Åh vad jag är laddad, imorgon gäller det. Imorgon är det vinna eller försvinna (vi klara oss på oavgjort men det lät inte lika ballt) Och jag var sjukt irreterad på att alla redan satt Spanien som vinnare av gruppen men nu fick jag det för klarat för mig. Om Sverige vinner över Ryssland och Spanien förlorar mot Grekland så är det mötet mellan Spanien och Sverige som räknas och eftersom Spanien tyvärr vann den matchen så är de redan gruppvinnare, hur många mål vi än gör! Så det blir Holland om vi vinner eller spelar oavgjort imorgon och där säger alla att det är kört men jag tror inte det! Vi klarade av att stå emot Spanien riktigt bra, fast vi hade Zlatan på bänken och våra spelare hade knappt bollen i andra halvlek och domaren gav oss inte riktigt frisparkar lika ofta som Spanien fick! Men samtidigt min älskade Elmander vräkte ju ner en spanijor i straffområdet utan att få någonting mot  sig. Så och man ska inte skylla på domaren. Men Holland har fått enormt med beröm och alla tror att dem tar hem det här och kanske går in som vinnare i matchen mot Sverige men då slår vi till från under läge! Och vi lyckades ju ganska bra sist vet jag inte men den matchen jag kommer ihåg. Vi förlorade med 5-4 på straffar liksom! Grymt bra! Straffar är ju lite tur också....! Jag tror i alla fall på en seger för Sverige med 3-1 eller 2-0, tror i alla fall att vi gör 2 mål fler än Ryssland. Sjukt laddad är jag i alla fall, det blir kungsan imorgon också om inte vädret säger annat då kanske det blir någon krog i närheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0