hihi

Missade tåget precis på väg till kyrkan, aj då! Så nu sket sig alla planer om att åka till stan först och sedan gå och blablabla! Så jag skyndade mig till passion, som inte alls var där det brukade men som sagt vi går inte till kyrkan, vi är kyrkan....! Det var i alla fall väldigt mysigt, nära och himla massa nya människor, kul! Andreas var bortrest idag så Lina predikade, det var väldigt intressant och lite sorligt. Där och då bestämde jag mig verkligen för en förändring i mitt liv och det ska jag fullfölja, röra om i soppan! Efteråt gick jag och Emma till "vårat" fik och fikade och sedan kom resten. Hade litet nice samtal där och sedan gick vi för att hinna hem till matchen mellan Turkiet och Tjeckien, ihihi! Men så blev det inte riktigt för mig, jag var jätte taggad på att åka och se denna spännande match men mamma ringde och berättad att hon var hos några vänner till oss som jag inte träffat på jätte länge, så bestämde mig för att åka dit och trodde fotbollsnörden själv satt och tittade på fotbollen men de tittade på en dansk film som faktiskt var lite rolig, hihi! Jag började böla, nej då inte alls! Sedan gick jag och mamma hem till oss och nu sitter jag här i min Ibrahimovic tröja och väntar på att matchen ska börja, haha! som är på onsdag! Seger för Sverige!!!

If I can turn back time så kände jag förut men det känner jag verkligen inte längre! Efter många funderingar, snack med en person och dagens predikan så har jag verkligen beslutat mig för en sak! Och för att den saken ska fungera måste jag göra slut med den här saken! hahaha! Komplicerat? Nej då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0