Härligt

Åh.. igår fick jag äntligen träffa Anna igen! Wihooo! Vi började med att hyra tre skräckfilmer och sedan cyklade vi hem till mig. Eller vi och vi, jag cyklade och Anna satt på pakethållaren och jag blev skit svettig. Så jag ville bada, yes! Tog fram en cykel till Anna och så cyklade vi iväg, wohooo! Det var vi och en till som badade, riktigt skönt faktiskt och det började regna mitt allt. Cyklade hem när det slutat regnat, en mil cyklade vi! Lagade mat, nuddlar och tog kladdkaka och tittade på rädda Willy 1 och 2, haha! Sen ville jag ner till min baby så vi tog på oss lodiskläder och gick ner till hästen och tog massa bilder, fick en jätte fin på Anna och Sune...! Sedan gick vi till affären och köpte dipp, grönsaker och vitlöksbröd, så åt vi middag och vitlöksbröd til rädda Willy 3! Jippi! Bästa filmerna som finns, haha! Och sedan gick vi till datan och sjöng, haha, fett roligt! Vi låg ner på golvet och asgarvade i flera minuter för att Anna lät så sjukt rolig, hahaha! Skön brud det där. När vi sjungit klart tog vi vårt dipp och tittade på skräckfilmerna och avslutade med Tristan och Isolde!! Och Anna skrattade i sömnen, hahaha! Hade skit roligt och pratade en massa och den bruden är allt bra skön! Idag sov vi ut, och sedan körde jag ner na till stationen och lämnade tillbaks filmerna.

Lite senare idag kom min ena kusin och moster över hit med massa kläder, wihooo! Tog några och sedan lekte jag och kusinen i lekparken medan mamma och moster pratade. Nu är det fotbollsfinal och jag orkar inte titta, haha! Jag hejar nog inte på något lag, lite mer på Spanien kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0