Gul & blå

Då är det snart dags igen! Match mellan Sverige och Spanien och vad ska jag egentligen chansa på? 2-1 eller ska jag våga mig på en 2-0 gisning igen?! Nej, vi kör på 2-1 till Sverige. Imorgon blir det lite mer partaj än sist och jag är laddad ändå från tårna. Målade nyss klart mina naglar i svenskan flagan och mitt lilla Sverigelinne åker ju såklart fram imorgon, vi får se om bikinin åker på, det beror helt på vädret men vi ber för sol och seger! Wohooooo!Image and video hosting by TinyPic Och snart, på söndag blir min fina underbara Anna 18, helt sjukt ju! hahaha! Då är vi båda arton men tillsammans kommer vi nog alltid bara vara 10 år! Längtar till morgondagen wohooohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0