Grrr...!

Klockan kvart över sju ringde min väckerklocka för då var det dags att gå upp men jag snosade vidare till åtta och då gick jag upp ur sängen tog på mig en bh, mjukisar och skor och sedan gick jag till vårdcentralen. Sov i min Elmander tröja och den fick följa med för jag orkade inte byta om. Fick sitta och vänta på vc lite och sedan var det min tur att ta spruta, aj! Visst gör det lite ont men det är ju över på några sekunder och det är ju inte sticket som känns utan när de sprutar ut det som finns i sprutan, det gör ont! Men det finns värre smärta..! Igår kväll när jag hade sjukt ont i magen och var grymt besviken på Sverige förlust så gick jag raka vägen till sängen när jag kom hem. Och min säng är galet skön och när jag låg där och tittade på tv medan jag försökte somna tänkte jag på hur lyckligt lottad jag är. Som kväll efter kväll får sova i denna sköna säng, som tre gånger per dag får mat (minst), som får gå i skolan, som kan gå till bussen utan att oroa mig för en mina, som själv får välja min kärlek och leva mitt liv! Men är man tacksam för det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0