Grattis Turkiet

Ja, Turkiet var bättre på straffar än Kroatien och det är nu Turkiet som får ta sig an Tyskland och där hejar jag verkligen på Turkiet, deras kämparglöd alltså! Det var inte bara den här matchen de  vände, utan de har vänt dem flesta matcherna under EM! Imorgon är det Holland-Spanien och snälla Holland kör över Spanien. 3-0 till Holland gissar jag på, wohooo!!
Nu ska jag gå och sova eller  titta på film med gulle...!

Jag, mamma, Kim, Pontus och Rickard sitter och tittar på fotbollen
Mammi "Jag förstår inte riktigt......"
Pontus "Du ser den där bollen där?"
Mamma "Jaa?"
Rickard "Ja den ska in i de det där fyrkantiga hålet"
Kim "Men det vet vi ju alla från dagis att en rund sak kommer inte in i ett fyrkantigt hål"

Bondefest imorgon, wohoooooo! God natt.................!

Vad tycks om den nya designen?

Kommentarer
Postat av: Sofiiiie

Jätte fint! Hur gör du?

2008-06-20 @ 23:44:24
Postat av: Carin

Hej du har en fin blogg får jag fråga om du är model

2008-06-20 @ 23:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0