God natt

Nu ska jag gå till min säng och se Tristain & Isolde, får se om jag somnar till den! Ja, jag måste somna till en film och gör inte ens det. Jag tror inte jag får titta på bra filmer helt enkelt! Om jag tittar på någon skitfilm istället så lär jag ju somna. Igår såg jag två intressant och sorliga filmer och jag som alltid gråter till filmer, började ju såklart böla! inte lätt att somna då och till Tristan och Isolde gråter jag alltid till! Hahaha! Jag har redan bestämt namn till alla mina barn men jag har kommit på att jag vill inte ha några barn! Jag vill ha min hund, inte en lite unge som skriker och spyr! Och det blir inte bättre med åren heller! haha! Här är i alla fall mina namn : Bianca, Lindsay, Ciara, Zlatan och Tristan! hahaha! Dem namnen äger ju! Särskilt Zlatan!! Jaja, nu ska jag försöka sova. Puss och god natt

Hej hej Johan, vill du gifta dig med mig???????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0