God morgon världen

Idag blev det en härlig sovmorgon och jag bestämde mig för att inte utnyttja sista dagen på busskortet, genom att stanna hemma idag från shopping måste jag cykla till handen nästa vecka, igen! Det var riktigt härligt att cykla fram och tillbaka igår, man slår två flugor i en smäl! Man shoppar och får träning! När jag vaknade imorse insåg jag att det ser för hemskt ut i mitt rum, så det blir att rensa upp där och imorgon är det fotbollsfest! Wohohoho! Får se om det blir ferre ikvällis också, ska även städa till lille fågeln idag! Nu ska jag försöka äta frukost, usch, jag hatar verkligen frukosten nu för tiden! Det är inte ens gott!! Men får väl ta och proppa i mig en macka för att slippa allt tjat.......! Hej då på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0