Fotbollsfeber

Jag vill börja på fotboll igen!!!!

Har typ sovit halva dagen, går dagen tog koll på mig och denna tidiga morgon...! Imorgon blir det sovmorgon på riktigt, inte ens nio behöver jag gå upp, skönt! Idag blir det slappis kväll framför tv:n och datan, vilket liv va? Joey, Blue water high, vänner och ikväll är det första kvartsfinalen, hihi! Imorgon ska jag till min älskade vän Johanna och ha mys. På lördag blir det bondefest igen, mowah :D På söndag måste jag verkligen börja plugga teori, inte många dagar kvar ju, iiiiih!

Det tidigare inlägget (Grrr....!) med att vi har det så bra här i Sverige och det slutade med frågan är vi tacksamma? Nej, det är vi inte! Det finns två saker här i världen jag inte kan få och det dödar mig. haha! Så egentligen är jag bortskämd men om man tittar på hur andra i Sverige har det är jag inte bortskämd och det är jag glad för. Dessa två saker jag vill ha som jag inte kan få är Johan Elmander och en hund!


Kommentarer
Postat av: anna

hello! kolla in min tävling på min blogg där du kan vinna en super fin topp :) tävlingen avslutas på söndag så ännu har du chansen att vinna!

2008-06-19 @ 17:43:36
URL: http://annahadarzon.blogg.se/
Postat av: Anna svarar

Ja, verkligen underbart att ha en liten hundvalp :)

golden är dom sötaste också, enligt mig ;)

2008-06-19 @ 20:07:34
URL: http://annahadarzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0