Det trodde jag inte om mig själv

Satt på blocket och tittade på olika blandraser, de är ju jätte söta men det är ju inte sötheten som ska spela den största rollen! Och helt plöstligt började tårarna rinna, vill så gärna köpa detta hjärtegull! Har tillräckligt för att köpa en blandras eller en billig renrasig, och har råd med försäkringen och mat och  även början med koppel och allt sånt som behövs in köpas i början och jag har pengar över att köpa övriga saker till hunden. Det som är problemt är var ska vovsingen vara på dagarna? Hunddagis har jag absolut inte råd med, tror knappast hunden får följa med till skolan heller...! Får  skaffa en osynlighets filt som jag har runt den... Nej... seriöst? Vet inte vad jag ska ta mig till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0