Det är över nu

Jag var så fruktansvärt nervös innan jag skrev provet. Man kom dit, jätte enkelt att hitta, gick in och tog tre kort och fick sedan välja vilket kort man ville ha. Det första blev bäst men inte bra! Skrev under med världens darrigaste hand och fulaste handstillen! Ser hemskt ut! Sedan var det bara att vänta efter en stund kom det fram en kille och började prata. Kändes skönt att få bort tankarna och bara prata istället. Så gick vi in, jag var skittaggad på data nummer 11 men personen före mig tog den så det blev nummer arton! Var provet svårt eller lätt då? Ja, en del frågor var jätte enkla och en del frågor var skitmongo....! Jag klarade det i alla fall, wohooo! Stunden då man tröck på ja och väntade på att svaret skulle komma fram var inte så jobbig, för jag missade när det kom upp och jag såg bara ett grönt GODKÄNT och där släppte all nervositet....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0