Dagens

DAGENS VILL HA: En berner sennenhund
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisar och Elmandertröja
DAGENS FRISYR: Uppsats i en toffs
DAGENS LÅT: Johan Elmander av Supportrarna
DAGENS PLANER: Sova
DAGENS SAKNAD: Anna
DAGENS DUMMASTE: Sprutan imorse, gjorde ont
DAGENS MISSLYCKANDE: Portugal torskade mot Tyskland
DAGENS DROG: Tomater
DAGENS KÖP: Ingenting
DAGENS GODIS: Tomater
DAGENS HUMÖR: Trött
DAGENS CITAT: Vi fick ju hunden innan vi hade den
DAGENS ROLIGASTE: Samtalet från Johanna

Tre saker jag inte förstår mig på: Rökare, inbrottstjuvare och mördare
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Läppsyl, mobil och Sverige svettband/plånbok
Tre saker jag gör just nu: Skriver på datan, lyssnar på Elmander och sjunger
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Skaffa hund, barn och leva ett härligt liv
Tre saker jag kan: Skratta utan anledning, göra två saker samtidigt och vissla
Tre saker jag inte kan: komma i tid till bussen, få Elmander och bli kung
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Johan Elmander, Brolle and Carola
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Surfa, läsa tankar och prata med djur
Tre favoriträtter: Pannkakor, hamburgare och min egen rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0