Anna banana


Fick sms från världens underbaraste Anna igår, det muntrade upp matchen en aning!
Inte allas avundsjuk, haha! Hon har det skit varmt och hon kommer vara skit brun när vi ses! Måste steka i helgen, haha! Jag borde väl ha lärt mig av mina misstag men oljan åker nog fram om man inte solar lika länge så kanske man inte får såna men av det!

Denna brud är en av mina bästa vänner, wohooooooo!
Hon gör mig så himla glad och lycklig.
Pratade med henne i fonen i söndags, glad bidde jag av att höra na bara!
Såg på en video från Torpshammar, mohahah vad hon fick mig att garva!
Helt sjukt himla underbar helt enkelt!

Anna, jag och Hannah pratade om dig och Foffe (hihi) och vi tror att ni kommer hålla hela livet ut!!

Mohahaha! Jag älskar denna här bilden, vi hade så galet kul den där veckan!
På våra rum har eller hade vi städgrejer som ska göra när vi åker hem, bland annat damsuga, torka golvet och damma! Vi försökte lura Johanna att man skulle göra det där varje dag och sa att vi också gjorde det varje dag men jag tror inte hon gick på oss? Eller vadå gick på, vi städade ju varje dag, mohaha! Vi tog i alla fall upp dammsugaren på deras rum och började dammsuga, vilket inte uppmuntrades av vissa som blev skitsura. Så vi slutade men sen tog vi en fönstergrej och fönsterputs och gick upp via brandstegen till deras fönster och vid fönstret var det massa plankor och pressäningar, skitkronligt att ta sig förbi men vi lyckades. Så började vi tvätta deras fönster, ljudligt! För inte såg dem oss naturligt där dem låg i sina sängar men Amanda kom och tog kort på oss! hahaha, och det var väl typ hon som uppskattade vårt städande.. Kul hade vi alla fall! Så himla sköna, glada för ingenting! That´s life och det är en stor anledning till att Anna ligger mig djupt in i hjärtat vi kan ha kul utan att behöva gå på tillställningar, fester eller ha alkohol i oss, vi kan helt enkelt ha galet kul i Torpshammar liksom! haha! Toprshammar rockar ju!! Saknar dig nu min lilla filur, ta och kom hem nu för min skull!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0