Älskling är det okej om du blir lejonmat när du dör?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2732905.ab

Lejonen behöver mat men aldrig i hela mitt liv skulle jag ge "min" häst till lejonen. Bianca och Surprice är mina största ögonstenar här i livet och jag älskar dem så mycket mer än miljontals människor. Bianca har redan lämnat jorden men skulle jag få ta beslutet om vad som händer med Sune när hans dagar är räknade skulle jag aldrig välja att han skulle bli lejonmat, usch vad hemskt det låter! Jag tycker faktiskt det är skillnad på de djur vi föde upp för slakt och de som vi har som sällskapsdjur. Och har vi bestämt att vi ska ha våra djur i fångenskap så måste vi ge dem den mat de ska ha i naturen, kött men jag skulle aldrig ge bort min kompis till lejonen, varken djur eller människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0