45 minuter till matchstart

Nu är det lite mindre än 45 minuter tills matchen mellan Portugal och Tyskland möts i den första kvartsfinalen. Hur går det då? Jag tror på seger för Portugal men det kan lika gärna bli Tyskland men jag hejar på Portugal. Wohooo! I denna match i alla fall, totalt nu så hejar jag på Holland! Ryssland ska åka ut så kvickt, de har redan vunnit hockey VM och Eurovision i år, de får bara inte vinna fotbollen också, fatta överlägsna dem kommer bli! Jag och Hannah kom på att vi får börja heja på Svenska curling laget, tjejerna där är ju grymma!! Och det är faktiskt roligt att titta på men den där gemenskapen som det varit på Sveriges matcher är inte lika stor på curling! Men man kan ju bli en vinnare utan att komma etta, nu har vi två år på oss att fixa upp oss till VM! Så kom igen nu grabbar, vi tar VM-kvalet och sedan vinner vi VM! Wohoo! 2010!

Min pippifågel i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0