Vill shoppa

Men jag ska låta bli!! Åh....! Jag vill så gärna bara åka in till stan och shoppa loss men det ska jag låta bli med! Ska vänta till Gotland. Där är det mycket roligare att shoppa också, extreamt mycket roligare. Det är lungt och man kan gå in i alla affärer, exakt alla! Det finns alltid något roligt att titta på, vid stora torget finns det småkrams att titta på, alltid lika roligt. Längtar dit! Stockholmsveckan nu i början och då är Cissi och Niklas på ön. Ska även träffa Erik och Julia så ska vi rida lite. Kusinerna är där och sedan kommer sysslingarna ner, det var väl föra sommaren vi träffades. Sedan kommer jag hem fyra dagar, gör halkkörningen och sedan drar jag förmodligen till Norrland, åh I love it! Jag älskar verkligen Norrland, tydligen Ångermanland och Medelpad. Att det fanns ett landskap som heter Medelpad hade jag ingen aning om! Men för att göra allt lite lättare så säger vi att jag ska till Västernorrlands län, där satt den! Så först några dagar i Ångermanland och sedan en vecka i Medelpad. Och något som är riktigt, riktigt jobbigt är att jag kommer inte träffa Anna förns Medelpad ju!! Måste träffa den bruden innan jag dra till Gotland ju! Mah! Nu ska jag gå och sova, jag vill somna till Mean girls men den filmen är spårlöst borta. Såg den här om dagen, inte i sitt rätta fodrall utan i en cd-skiva frågan är bara vilken cd-skiva det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0