Vilken härlig start

Åh, vilken härligt start på denna dag och denna vecka! Vid sju kom mamma in och sa att hon skulle ner i tvättstugan och jag började byta om till mjukiskläder. När hon kom upp tog vi cyklarna ner till stallet och gick en jätte kort runda med hunden innan vi gav katterna mat. Sedan la vi ut hö till de hästar som inte kan beta och så släppte vi ut de två som står inne om nätterna och sedan tog vi en lång runda med hunden. Och när vi cyklade till stallet stod det fem rävungar mitt i vägen, så söta! Om lite mindre än en timme ska jag åka till Nacka och träffa min kära vän Anna! Måste ses en sista gång innan Torpshammar. Åh, vad hemskt det låter! Vi kommer inte träffas förns skolan börjar ju...! Och alla andra kommer träffa varandra typ sex-sju timmar före jag får träffa alla men jag har valt de själv så! Men istället får jag träffa Cicilia, Göran och världens underbaraste golden Zantos! Åh, Zantos, vad jag saknar han, haha! Jag saknar dig med Sisi!

Nu vill jag ha hund ännu mera, så sjukt mycket! Hemma hos kusinen i helgen fanns det två små underbara pudlar, hur underbara som helst! Och idag en rotweiler som blev helt galen när det kom en annan hund..! Och liksom gå ut med hunden innan man äter frukost, går till skolan och allt sånt. Åh vad härligt! Tror det blir lite lättare att komma upp ur sängen också om man har hunden hos sig. Nu skulle jag ju liksom cykla hem till hunden men har man den hos sig som kommer och slickar en i ansiktet så blir det lättare att gå upp. Wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0