Vilken härlig dag!

Steg upp på morgonen, innan din dag var riktigt vaken! Fick syn på svalorna dom kunde lova vackert väder, så jag tog cykeln och cyklade en timme lång runda, åh det var riktigt jobbigt! Jag trodde att jag inte riktigt skulle orka sista bitten, ville bara slänge cykeln på marken och ta bussen sista bitten men kämpade vidare och klarade hela vägen hem! Skönt, under tiden jag kokade vatten gjorde jag situps och lite fler muskelövningar och stretchade under tiden nuddlarna blev klara, haha! Så ringde en lite brud och åkte till stan och fikade, så nice! Kom hem och skulle rensa upp på mitt bord och hittade Carolas skiva credo och började läsa innehållet och märkte att Andreas sjunger på en av låtarna, så satte på den medan jag fortsatte rensa bland cd-skivorna och när det var klart tog jag fram bibeln och lyssnade vidare på Credo och den boken är så himla klok! Alltså så himla smarta saker det står och jag älskar den! Ska skriva in en liten bit senare som känns lite som om min klass har haft problem med på sistone och som finns över allt! Skitsnack och rykten! Jag längtar så till på söndag nu, jag vill bara komma till passion och träffa alla underbara människor och glädjas i lovsången! Det är den absolut bästa kyrka jag varit i, den roligaste och den omtänksamaste! Utan dem hade jag inte varit där jag är idag, thank you! I love you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0