Träna, träna, träna, träna!

Under tidens hos pappa har jag fått gratisträning. Vi har cyklat hit och dit, och uppförsbacken till pappa tar hårt på en! Vi har simmat och vi har spelat fotboll och vi har gjort situps och andra övningar och det har känts ibland. Men nu måste jag börja på riktigt! Ihhhhhhhhh........! Vet inte om jag kommer våga börja på fotboll men vi vill ha en bra kondis ialla fall!

Är vädret piss imorgon tar jag fram ett himla rep och hoppar hopprep och sedan situps, benövningar och massa annat. Är vädret bra tänkte jag springa men vet inte vad mina ben klara av ju! Det känns inte när man kutar några varv på fotbolls plan, såfort man går ut i terrängen kommer smärtan! Gotland snart, wihooooooooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0