Tänk om man skulle ta och sova

Har tittat på Hotet nyss och jag är så himla skön, hahahaha!! Skönt när man känner så alltså, jag är en himla satsare! hahaha, ja jag är sjukt trött men livet är så himla underbart när man är såhär trött! Himla småsyskon man har då! De smög sig in här och gömde sig men jag kom på dem! Fundera på att sova tidigt idag, ihihi! Typ nu! Det finns ändå inget roligt att göra vid datan. Jag kan läsa lite ur min bok. jag är nog lite värdelös på att läsa böcker, för jag läser om böckerna om och om och om och om och om och om och om igen! hahaha, det blev sådan rolig rytm på tangenterna när man skrev om och om och om och om och om och om och om! Haha, testa så får ni se! hade högläsning ur min bok idag, hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0