Solen är här

Wihoooo! Min kompis Tessi är i hm.. ja hon är utomlands, i lite olika länder, så vet inte vart hon är just nu. Men det är i alla fall dyrt att ringa och därför har hon kommit på att man ska ringa en signal när man tänker på den andra. Så igår kväll ringde jag henne en signal och jag vaknade till hennes idag, naw! Det känns bra! Hon ringde runt halv tio och en kvar senare gick jag upp och tittade på Blue water high, haha, jag älskar den serien! Igår var jag skitförbanad på den och iidag grät jag, jag gråter till alla filmer hm...! Sen skulle jag och Johanna iväg och titta på hundar men efter som det var så fint väder ute ville inte Johanna det. Så vi cyklade ner till sjön och badade och solade. Sen när vi kom hem solade vi ännu mer och solen har satt sina spår. Och jag smorde in mig, jag ska inte bränna mig något mer! Och cykeln jag fick är livsfarlig, styret sitter inte fast ordentligt, de ramlar inte av men de åker åt sidan och är helt löst så man inte kan styra eller hålla balansen. Iiih!

Apro på busstrejken, tack, tack, tack! Jag älskar att dem stejkar, det liksom tvingar en att ta andra alternativ som cykel eller gång. Jag tar ju hellre bussen än går men nu finns det inget alternativ och et känns skönt. Men tack för att ni gör det nu och inte i vinter typ. Då är det inte lika skönt att gå! Hemifrån mig till tågstation är det ju inte så långt men från Skogås till pappa är det en bit, speciellt med en väska! Men det är skönt, har fått gratisträning här! Gång från Skogås, cykel till Eko och sedan hem igen, cykel till och från stranden! Jag köpte ju även en fotboll här om dagen och den har vi latchat med. Och idag har vi faktiskt tränat med vilja, de föra är ju typ ofrivillig träning, man gör det inte för tränadets skull! Men idag har vi tränat och jag blir så glad när jag får komplimanger, haha!

Johanna "Varför slutade du på innebandyn? Du var ju duktig ju"
Johanna "Jennifer! Du har ju magrutor"

Haha, det är alltid kul att höra sånt men de finaste någon sagt om mig är sagt från en lärare! hihihi! Nu ska jag ta min bok och gå ut i solen...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0