Smärta men man ska inte klaga

När vi varit på hundutställningen idag så fick vi skjuts hem, skönt! När vi kom hem kände vi för ett bad. Och efter som den ena cykeln är lite styrlös så fick jag skjutsa Johanna på en gammal utan bakåttramp, hatar bakotbromsar! Men det gick bra i alla fall. Så sprang vi ner i vattnet och det var skönt! Så finns det en liten flygbrygga en bit ut som vi simmade till och då befann sig redan typ fem killar där. Och de skulle vända på bryggan, genom att alla skulle stå på ena sidan och tippa över den, okej? Varför vet jag inte. Så jag och Sofia hoppade upp på bryggan och försökte hjälpa till. Det gick verkligen nästan, lite till så hade den tippat. Men halva bryggan åkte ju typ ner i vattnet så man tappade allt fäste och balansen och så flög vi i en efter en. Och det bästa är att vara först och hoppa i!Står man kvar bland dem sista och ramlar i får man bryggan uppsmäld på en och det fick jag, flera gånger. Skitont gör det! Fortfarande! Men det värsta var nog när killarna gav upp och började typ köra herren på teppan och den ena ramlar på bryggan och sedan en duns ner i vattnet, aj! Nu är det tre harar på vår granntomt. Johanna är sugen på att fånga in en och ha som husdjur, eller det var väl jag?!

Sofia "Du ljuger, du är precis som Linda"
Johanna "Vilken Linda?"
Sofia "Linda Bengtzing"
Johanna "Vadå, ljuger hon?"
Sofia "Ja, hon sjunger ju det, jag ljuger så bra"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0