Ser ut som om solen håller sig kvar!

Yes, solen lyser fortfarande! Jag ska ut och cykla en runda, lite muskelövningar och sedan kanske ta en trutt i solen. Får se vad jag hinner. Men de lär jag nog hinna om solen är kvar när jag kommer tillbaka. Ska vara klar vid sex för att åka till Johanna! Åh, vad jag saknar alla från church...! Igår när jag blåste ut några ljus fick jag verkligen lukten av kyrka och då slog det mig hur mycket jag saknar dem! Men på söndag blir det church, wihoooooo! Har en liten plan som jag ska försöka sätta fart på...! Slå två flugor i en smäll liksom, hihihi!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, kul bild!:D



Hoppas du får en kanonbra fredag!

2008-07-11 @ 10:56:17
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0