REGN!

Vad är det för pissväder?! Sitter och lyssnar på Mimmi Sandén. Ska åka till mamma idag och jag har helt glömt bort om mitt rum är städat eller inte. Hoppas någon tagit hand om fågeln men det har dem nog...! Man saknar han när man är borta men när man kommer hem och måste damsuga hela tiden för att han vägrar äta inne i buren saknar man han inte. Nu är det en vecka kvar i Stockholm, iiiiiiiih! Måste träffa alla ju innan jag åker! Sedan är det Stockholmsveckan med Cissi, wohoooooooooooooo! Och sedan åker hon och Niklas hem, lämna gärna Nova hos mig, hihihi! Sedan är det två hela veckor på Gotland, snälla sol lys! Och sedan är det fyra dagar till på Gotland, hem tre dagar, gör halkkörningen och sedan blir det förmodligen två veckor i Norrland, yes! Det blir i alla fall en, wohoooooo! Hoppas på två ju!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0