Hepp

Jag önskar så sjukt mycket att jag hade en hund just nu! Fatta härligt att behöva gå ut i det här vädret, det gör man ju inte bara frivilligt sådär för att det är skönt. Sitter hellre här inne i värmen och gör ingenting, väntar på att en bil ska komma och köra mig till tågstation. Hade man sin lilla vovsing här så måste man ju ut och gå, det skulle vara härligt! Jag tycker seriöst att det är skönt att gå ut med hundara i alla väder, bara man klär på sig rätt! Men aldrig att jag skulle gå ut helt själv i det här vädret och gå.! Den enda gången jag kan tycka det vore jobbigt att ha hund är när man är sjuk. Man ligger typ med magsjuka och måste ut och gå, eller 39 graders feber, det är väl inte så jätte roligt men det är de som gäller. Och jag fattar inte varför alla håller på och säger att jag ska köpa katt så längre. Vadå så länge? ska jag köpa en katt och sen när jag har råd med en hund kasta ut katten? Jag har aldrig i hela mitt liv viljat ha katt, jo en gång! När mina kompisars katt fick kattungar och vi var nere och lekte med dem typ varje dag och jag blev jätte kär i en av kattungarna. Och kanske en till gång då, när katterna på Gotland fick ungar, hihi, Mimmi eller Molly var ju så söta men underbaraste katten hette Amadeus! Men de är ju när de är kattungar som de är så söta. Men en stor katt har jag aldrig velat ha. De kostar bara pengar en vovsing kan man ha skoj med.  Har lite framtidsplaner nu faktiskt.... men vet dock inte om det är detta jag vill jobba med men jaja... En vovsing och Norrland in 2009! Hej då Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0