Helt inne i en hund just nu ;)

Ja, efter dagens hundutställning är jag mer sugen än någonsin att skaffa hund! Iiiih...! Och typ nyss ville jag mest ha en sällskaps hund, en lekkamrat men nu vill jag ha en mer aktiv hund! Utställning är inget för mig, det var mes roligt att titta på de olika hundarna men som alla står och fixar till dem. Jag tycker hunden är lika fin när den står naturligt innan husse eller matte fixar till benen med mera. Men spår och eftersök låter kul och något som jag älskat hela mitt liv är agility. Freestyle såg också väldigt roligt ut. Hihi! ska göra nytt test efter denna omvändning ;)

Detta bidde betydligt färre raser och det var engelsk springer spaniel, golden retriver och flat coated retriver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0