Härligt, härligt!

Fick sova ut idag men vaknade samma tid som alla andra dagar, kul! Men utvilad, känns jätte skönt. Men dock när man vaknar vill man typ lika kvar i sängen en stund och bara njuta av tystnaden men då är det några skitungar utanför som håller på och skrikr och lever om! Drömde förresten om min Norrlandstripp och det var en ren katastrof, kom till Torpis först och hade ingen stanns att ta vägen så drog hem till Cissi fast hon inte hade tid och det var helt kaos. Ah.. det var fullständig kaos! Nu ska jag äta frukost och städa rummet, säger det ofta men det blir aldrig klart! Hittar något roligare jämt att göra men idag ska de bli klart! Sen ska jag träna, wihoooo! Har fått skräck inför det efter som gårdagens träning var så hemsk! Men tar kanske andra hållet idag, då slipper man de värsta uppförsbackarna! Men jag hatar att cykla på vägarna. Det är 70-väg åt vilket håll jag än vänder om jag inte vänder tillbaka, men det är inget roligt att köra samma väg ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0