Fullspäckat resten av sommaren

Imorgon ska jag träffa min kusin och resten av hennes familj, åh så trevligt! Det var så länge sedan, vi har lite planer som vi hoppas går i uppfyllelse, så snälla solen, lys! På söndag är det church, så länge sedan ju och så hade JAG några planer med en annan men hon vet inget, haha! NÄR SKA JAG HINNA PACKA DÅ?!??!??!?! Det slog mig nu?! När i hela friden ska jag hinna packa? Halva måndagen och halva tisdag, får gå ut till tvätt och pakning. För på tisdag åker vi ju, till Gotland, wohooooooooo!! I love it over there! Vill bara flytta ifrån Stockholm, vart som helst egentligen! Men inte Skåne, jag förstår inte vad dem säger ju! Det är väl bäst att plugga kvar i Stockholm rent ekonomikst men Norrland lockar ju! Och sedan lockar Norge! Wohoo! Allt är så stressigt i Stockolm med allt för mycket ytliga människor. Haha! Här tar vi cykeln över allt, åkrar hit och dit, stall över allt! That´s life men det är lite för nära Stockholm. Bort från ämnet, haha, efter Gotland kommer jag hem några få dagar, då är det väl time att sova, tvätta och packa om. Iväg två timmar på halkkörning, rida och sedan Norrland två veckor för hoppningsvis, kanske blir det bara en! Men hoppas på två ju! Varför ska en sådan skön människa som Cicilia bo i Norrland för? Sen börjar skolan, längtar och fruktar! Att få träffa Anna fem dagar i veckan ska bli kalas ju och några till underbaringar i min klass men allt pluggande, usch! Men något som jag ser fram emot är fotbollen! Jennifer, Du vågar, Du kan, jag tror på dig!! Hahaha! Kärlek till Er,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0