Flipp flopp, my babys sucks (?)

 Aaah! Det var nyss på nyheterna. Flipp flopp är till för att ha på stranden för att man inte ska bränna fötterna på stranden eller stenarna, inte gå långa promender eller gå på stan med dem! Iiiiiiiiiiihihi! Jag använder mina flipp flopp över allt ju! Har inte speciellt många skor jag men flipp flopp är det mest av!

Mina få skor:
Foppatofflor, the shit mah! De är ju bara för sexiga!
Pumaskor, lite trasiga!
Träningskor, lite slitna!
Stövlar, I love you my babies!
Converse, krasch! De är skittrasiga...!
Ballerinaskor, tur för er att ni var billiga för er tycker jag inte om!
FLIPP FLOPP- hel svarta! Finflippflopp
FLIPP FLOPP- svart vita! Favoriterna, ny inköpta precis som de helsvarta!
FLIPP FLOPP- rosa! För stranden!
FLIPP FLOPP- svart silvriga! Jag tror era dagar är förbi.
FLIPP FLOPP- guld!

Och så står dem på tv och säger att flipp flopp suger! Flipp flopp is the shit ju! Jag struntar i om jag blir sne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0