Busstrejken är över

Hm... trodde den skulle hålla på längre ju men då kan man börja ta bussen igen men det ska jag låta bli med! Inte alla bussar men strunta i dem softbussarna, typ från mitt hem till tågstationen. Under dessa sommardagar och mindre kalla dagar kan man ju faktiskt gå, jag behöver bara gå upp i tid! När jag skaffar hund måste jag gå upp ännu tidigare, åh vad skönt! När vi är hundvakt på lov brukar mamma ta ut hundarna när hon åker till jobbet och sedan tar jag ut dem när jag vaknar. Men en dag när jag och Cicilia skulle till Malmö typ skittidigt och mamma skulle köra över hundarna till ägarnas jobb innan hennes jobb hann hon inte gå ut med dem. Så upp runt halv sex och ut på promenad, riktigt härligt! Sen var det bara iväg till bussen och skitlång resa till Malmö men det var det värt. Så jag bara längtar tills jag köpe min hund för då måste man verkligen gå ut och det är roligt att gå ut!!! Och på vintern är ju inte favoritsysselsättningen att gå ut och gå bara sådär men med två hundar blir det bara roligt. Så låt mig få vinna och bli miljonär!! Får se om jag åker till mamma idag eller imorgon.......! Hm... vädret suger det är något som är klart i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0