Barn hit och barn dit

Varken min bror eller jag vill ha barn, för tillfället man vet ju inte vad som sker i framtiden! Jag hoppar verkligen i min syn på framtiden får se hur den blir. Just nu vill jag i alla fall bara skaffa hund och ingen unge men men....! Och idag fick jag reda på att min lillasyster inte heller vill ha barn...! Inga barnbarn i den här familjen inte! Allt hänger på Sofia ;) Ne men saker hinner nog ändra sig!

Satt och diskuterade barn vid middagen och det var jag och Johanna mot pappa och Annika. Det är väl tur att det var så att inte dem satt och berättade hur förjäkligt det var att skaffa unger, hihi! Men pappa sa i alla fall att han aldrig ångrat, inte ens en sekund att han skaffade barn. Naw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0