Antingen eller!

haha...! Antingen så bor jag i en väldigt liten förort eller så handlar jag för ofta på konsum! Hihihihi! Ja, har varit där två gånger idag. Trodde jag behövde köpa smör imorse så gick ner till affären och köpte det och bestämde mig sedan för att ta en morgonpromenad. Försöker förberade mig inför hunden som kommer om några år, hihihi! Genom att dagligen gå ut och ha städat i rummet. Skönt faktiskt, en promenad innan frukosten!

Allsången fick ett lyft idag, ja tittade faktiskt på allsången idag, struntade i det föra veckan efter den första veckans dåliga tv-program! Men idag stod Brolle på scenen och han får förbli en tv-kärlek för mig, hahaha! Dessa fem år med Carola har varit kalas, och den lilla snabbisen med Andreas Johnson var skoj men nu finns det annat i livet som får ta min tid och mina pengar. Jag har ingen aning om hur mycket jag lagt ut på Carola men det är en hel del, och jag skulle haft råd med tre hundar för dem pengarna men jag ångrar ingenting. Och tror inte att jag har slutat älska henne för det, nej nej nej! Carola kommer för alltid att vara the queen of my musicheart! Det var inte bara Amanda och Brolle som lyfte programmet idag, utan allt var bra! Yes! Allsångerna, rockisarna från föritiden, fjortisarna var ju bara för klockrena! Och varför är inter Peter Settman programledare för Allsång på Skansen?? Han är ju kung! Han kan sjunga, han är en programledare och han är roligt, sjukt rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0