Två dagar kvar till jul!

Ska in till storstan och fixa de sista presenterna och de som känns skönt är att jag ska försöka köpa några till  och inte till helt nya personer. Så hitter jag inget gör de inte så mycket, hoppas jag! Måste hitta en lite present för tjugo kronor också att ha med till stallet! Ikväll ska vi nämligen ha en liten avslutning, min hoppgrupp, ponnyhoppgruppen och min kommande hoppgrupp ska ha en liten tävling tillsammans idag. Eller tävling och tävlingen, jag ser det som om vi ska hoppa bana. Vet inte vad de är riktigt. Men för mig är det hoppa bana och ingen tävling. Det ska bli kul, träffa allihopa också. Men det var ett tag sedan jag hoppade känns det som.

Under dagen måste jag även slå in alla paket och kanske plugga lite. Har två inlämningar till skolan och två provn, som skolan börjar med. Skoj! Not! Så ju tidigare jag blir av med inlämningarna desto friare lov får jag, jag vill inte behöva säga nej till en massa för att jag måste plugga, så när jag har lite tid över kan jag sätta igång med pluggandet!!.

Det är helt sjukt att det är julafton snart, och jag har sett massa paket, man blir så sugen på att veta vad som är i dem!!!! Men tyvärr har vi ingen snö, så trist! Det ser ut att vara oktober ute och det förstör hela julstämningen, eller vilken julstämning. Så snälla snö, kom! Annars drar jag till Norrland på stört, har ju fixat mig en liten stuga däruppe nu, mohahaha!

Nu ska jag vandra in till stan och se om jag hittar något fint till mina nära och kära! Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0