Träning!

Stressade som fan ner till station för att få stå och vänta i tio minuter men men slapp gå i alla fall. Vi mumsade i oss lite damsugare och bullar, smaskens! Sen försökte vi spela wii men de gick inte så vi gick till träningen, vilket Tessi inte var så glad över! Får väl skaffa busskort till nästa år! Skyndade oss till pizzerian för att hämta pengar och sedan tillbaks till träningen. Spelade match, vilket var roligt men de gick inge bra!! Så hämtade Tessis mor oss än en gång! Jag får fan skaffa busskort, stackarn! Hem och tog lite fika och pratade en hel del. Kändes väldans skönt! Pratade lite om allt möjligt, berättade 2008 i korthet men det var hur skönt som helst! Thank you baby!

Nu sitter jag här och är hur trött som helst! Men det är hur mycket saker som helst i min säng! Och de får jag panik över, ska jag plugga eller städa imorgon?? Det är i alla fall träning vid fyra, ska bli skönt! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0