Tisdag 16/12

Jag kände mig riktigt duktig igår. Är ganska så stressad den här veckan och igår fick jag reda på att jag ska få sällskap här hemma i helgen och då kan det ju inte se ut som ett helvete i mitt rum. Så vid tio började jag städa rummet och var klar vid tolv, eller klar och klar, jag damsög inte och sånt men fick undan allt från golvet. Ska fan försöka hålla det den här gången men jag lyckades ju sist till min mor stökade ner!

Vaknade i alla fall imorse, skittrött men det var raka vägen till skolan. Vi gjorde en liten grej som jag inte ska nämna här efter som det är en julklapp till en person. Men det var roligt även om jag inte gjorde så mycket, jag är inte så kreativ av mig. På svenskan fikade vi, snällt gjort av Lisen under tiden hade vi betygssamtal! Och Lisen var riktigt snäll idag, hon sa att jag fick riva sönder min komplitteringsuppgift, yes! En komplittering fattigare! Och gör jag de två som är kvar har jag chans på VG och MVG!! Uuuuh.....! Skulle övat på teatern men så blev det inte, så jag och Dinice åkte in till stan tillsammans och där skilldes vi åt! Sara sitter på donken i Thailand nu och äter middag, mongo, själv ska man äta lunch snart!



Nu har jag gjort klar psykologiuppgiften. Valde att göra om ett rån och hur trovärdiga de olika vittnena va, den andra uppgiften handlade om stress och väljer man att skaffa barn i åttan får man räkna med att de blir stressigt så de jág skulle kunnat skrivit på den uppgiften är typ "hon har valt det själv"! Ja, så var den uppgiften klar! Har även gjort lite me på slutloggen som jag började på igår. Ska skriva de sista imorgon, hur ska jag hinna det? Just ja, jag har ju sovmorgon på torsdag, kan ju skriva den då! Smart Jennifer, smart!



Jag känner mig riktigt duktig, har lagat mat två dagar i rad! Tio poäng till Jennifer. Är hur trött som helst, skulle bara vilja sova just nu men jag ska iväg och rida först. Ska cykla ner till stallet så hinner piggna till innan jag är framkommen, får man hoppas!

Kommentarer
Postat av: thess

vi ses imorgon :D:D

förlåt men min mat höll på att koka över :O :P

<3<3<3<3 love U

2008-12-16 @ 21:28:51
Postat av: thess

haha, han är en sån kille, han har alla OTH boxar, OC, DH, vänner, och alla andra serier faktiskt.

2008-12-17 @ 16:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0