Tillbaks i dystra Stockholm!

Bussresan till Torpis var den värsta jag varit med om, fy fan! Spydde tre gånger innan bussen gick och sedan under färden, usch! Mådde sjukt illa hela resan och låg med massa bråtte i hytten och frös! Framme i Torpis finns det ju personer som bara måste lägga sig i allt. Fuck you! Men sen finns det ju rätt så mycket sötare personer som står upp för en! Tackar! Har förändrat synen på många i klassen den här veckan, särskilt till de bra hållet, vilket känns skönt! Men två personer hamnar bara längre och längre ner, och sedan finns det tre som är lite upp och ner hela tiden! Skit i dem idioterna!

På måndagen var jag skit utmattad efter bussresan och ingen mat så var hemma från lektionerna, då de hade urilogoi! På tisdagen var jag uppe på benen och då hade vi gyn och graviditet och sedan barnmedicin! Ih... känns som om jag aldrig kommer vilja födda barn efter den här veckan, usch vad hemska saker som kan hända! Torsdagens sista lektion var lite jobbig, massa saker som kom upp! På fredagen hade vi övning, vilket gick väldans bra! Sedan fick vi tillbaks vår hemtentan VG, kändes bra! Sen var det prov och det orkade jag inte göra, får bli nästa gång i stället på grund av vissa saker. .....(blindskrift)

Upp vid halv sex imorse och en halvtimme senare satt man på bussen och varje gång jag kommer från Norrland till Stockholm märker jag hur mycket jag hatar Stockholm!!

Men snart är det Tessi och fotboll på g! De gör Stockholm så mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: COOLINGEN

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2008-12-06 @ 22:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0