Söndag!

Sov tills jag vaknade imorse vilket var galet skönt! Upp och hoppa in i duschen och sedan var det bara att sätta igång att städa! För mamma har fixat i mitt rum så alla mina saker ligger på golvet! Men efter en efterlängtad middag, creaps! Så gick jag ut till konsum där min kära kompis Tessi och hennes pappa hämtade upp mig. Och vi for iväg till träningen! Som alltid vad hur kul som helst och jobbig! Sedan gick vi hem till Tesselipesseli och åt en damsugare och drack oboy sen kom hennes nördiga pojkvän och körde mig till station och sedan fick jag gå helt ensam i mörkret för att komma hem till en lussebulledeg! Mums! Nu har vi lyssnat på Carolas julskivor och gjort bullar dåra, mår lite illa efter för mycket deg! Och jag åt inte ens mycket, bläää! Men nu sitter jag och lyssnar på Mollys Hallelujah och vet att jag måste plugga lite....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0